آماده باش گروه‌های پزشکی دارالشفا امام رضا(ع) برای اعزام به مناطق زلزله‌زده

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده گفت: گروه‌های پزشکی دارالشفا امام رضا(ع) و گروه‌های جهادی دانشگاه رضوی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده غرب کشور به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: گروه‌های پزشکی دارالشفاء امام رضا(ع) و گروه‌های جهادی دانشگاه رضوی باش قرار دارند تا در صورت نیاز به مناطق مورد نظر اعزام شوند.

وی افزود: هم اکنون گروه‌های خادم یار رضوی و جهادی این نهاد برای کمک به زلزله‌زدگان عازم استان کرمانشاه شده‌اند و در زمینه ‌عیادت از بیماران، توزیع مواد غذایی، آواربرداری، آبرسانی و دیگر خدمات به آسیب دیدگان خدمت می‌‌کنند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: دفاتر استانی آستان قدس رضوی در همه استان‌ها کمک‌های مردم را جمع‌آوری و برای رفع نیاز حادثه‌دیدگان به کرمانشاه ارسال می‌کند.

وی افزود: در 48 ساعت گذشته کمک‌‌های امدادی مردم خیر شامل مواد غذایی، آب معدنی، پتو، پوشاک و دیگر اقلام با 10 دستگاه خودرو به منطقه ارسال و بین آسیب دیدگان توزیع شد.

خاکسار قهرودی با اشاره به انتقال آشپزخانه مرکزی آستان قدس رضوی به قصرشیرین گفت: این آشپزخانه که برای خدمت به زائران اربعین در مهران مستقر بود برای خدمت به مردم مناطق زلزله‌زده به قصرشیرین منتقل شده است و با تشکیل 2 گروه آشپزخانه‌‌ای در قصرشیرین و شهرستان سرپل‌ذهاب روزانه بیش از 70 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

901

کد خبر: 872352

وب گردی

وب گردی