مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‎های ورزشی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران به علت استقبال برای ارسال آثار به این رویداد تا یکشنبه 5 آذر 1396 تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، تا روز 26 آبان، روز پایانی مهلت ثبت نام در جشنواره بیش از 500 فیلم داخلی و خارجی در بخش‎های مختلف به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای ۱۶ گانه جهان محسوب می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد می توانند تا 5 آذر با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.sport-film.com نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارلمپیک، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، سازمان صداوسیما و شبکه ورزش، شهرداری تهران و دیگر نهادهای مرتبط با فدراسیون ورزشی کارگران دی ماه ۱۳۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی در تهران برگزار می شود.

501

کد خبر: 872378

وب گردی

وب گردی