پرداخت تسهیلات کمک به دانشجویان در مناطق زلزله زده

مشاور رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از خوابگاه های دانشجویی مناطق زلزله زده بازدید کرد و از پرداخت تسهیلات کمک به دانشجویان در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، پیرو ابلاغ مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تاکید رییس صندوق، مشاور رییس صندوق رفاه از خوابگاه‌های دانشجویی مناطق زلزله زده غرب کشور بازدید کرد.

در پی زلزله اخیر در مناطق غرب کشور بخصوص استان کرمانشاه خسرو نظری مشاور رییس صندوق رفاه دانشجویان برای بررسی وضعیت سراهای دانشجویی (خوابگاه) و شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه ها و نظارت بر تغذیه بهداشت و سلامت دانشجویان در دانشگاه رازی کرمانشاه حضور پیدا کرد و از نزدیک با رییس، هیات رییسه و تعدادی از دانشجویان دانشگاه دیدار کرد.

مشاور رییس صندوق رفاه همچنین از دانشگاه غرب کشور در استان کردستان نیز بازدید کرد که خوشبختانه هیچگونه خسارت و تلفاتی در دانشگاه های غرب کشور برای دانشجویان پیش نیامده است.

صندوق رفاه دانشجویان ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دانشجویانی که در این حادثه تعدادی از خویشاوندان و بستگان خود را از دست داده اند، اعلام آمادگی می کند که به صورت ویژه و فوق العاده علاوه بر رسیدگی به مشکلات رفاهی دانشگاه های غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه که دچار مشکل شده اند نسبت به پرداخت تسهیلات کمک به دانشجویان در اسرع وقت اقدام کند.

کد خبر: 872399

وب گردی

وب گردی