هلال احمر همدان بین کودکان مناطق زلزله زده اسباب‌بازی توزیع کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: به‌منظور تجدید روحیه و کاستن از فشارهای روانی کودکان زلزله زده اقدام به توزیع اسباب‌بازی بین آنها شد.

به گزارش ایسکانیوز،بهروز کارخانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اهدا اسباب‌بازی در تجدید روحیه کودکان مناطق زلزله زده موثر بوده و فشارهای روانی آن‌ها را کم می‌کند.

وی با اشاره به کمک‌های چشمگیر مردم گفت: مردم استان همدان تاکنون 96 میلیون تومان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به حساب هلال احمر واریز کرده‌اند.

کارخانه‌ای بیان کرد: مردم خیر استان مقدار زیادی اقلام خوراکی مانند بزنج، خرما، حلوا ارده، نان، پنیر و غیره و تعداد زیادی چادر و پتو را نیز علاوه بر کمک‌های نقدی اهدا کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه همه این اقلام به مناطق زلزله زده ارسال شده، افزود: باید در توزیع اقلام دقت شود.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه 85 هزار نفر در زلزله کرمانشاه بی خانمان شده‌اند، بیان کرد: برای اسکان این افراد به طور متوسط به 22 هزار تخته چادر نیاز است که تاکنون بیش از 50 هزار تحته توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اعلام کرد: به همه مناطق زلزله زده حتی روستاها رسیگی شده است.

کارخانه‌ای با اشاره به احتمال وقوع بارش باران گفت: 10تن نایلون برای پوشاندن چادرها از استان همدان به کرمانشاه ارسال شده است.

وی افزود: البته چادرهای هلال احمر ضد آب بوده و نیاز به پوشش نایلون ندارد و این برای سایر چادرها استفاده می‌شود.

902

کد خبر: 872411

وب گردی

وب گردی