هدیه‌های فرهنگی مردم خوزستان به کودکان زلزله‌زده استان کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود

کتاب، اسباب‌بازی و نوشت‌افزارهای اهدایی مردم 31 شهر استان خوزستان از سوی ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان کانون جمع‌آوری و به کودکان ساکن مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اهدا می‌شود.



به گزارش ایسکانیوز؛ در پی وقوع زلزله مهیب استان کرمانشاه کانون با تشکیل ستاد ویژه امدادرسانی فرهنگی قرار است علاوه بر اعزام مربیان، کتاب‌خانه‌های سیار، هنرمندان و نویسندگان و... مجموعه‌ای از تولیدات و محصولات فرهنگی خود از قبیل کتاب، اسباب‌بازی و سرگرمی و نوشت‌افزار را نیز به کودکان ساکن این مناطق اهدا کند.

هم‌چنین این ستاد در استان خوزستان با انتشار فراخوانی برای جمع‌آوری این اقلام فرهنگی- که مردم نوع‌دوست خوزستانی آن را هدیه می‌کنند - اعلام آمادگی کرده است.

در عین حال علاقه‌مندان می‌توانند از روز 25 تا 30 آبان 96 هر روز از ساعت 8:30 تا 14:30 هدایای خود را به مراکز کانون در 31 شهر اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رفیع، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان، اروندکنار، منیوحی، کارون و هفتکل تحویل دهند.

بر اساس این گزارش در کلان‌شهر اهواز علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک، واقع در خیابان انقلاب، پیچ استادیوم، جنب پارک حجاب، هدایا و اقلام فرهنگی خود را تحویل دهند.

مردم سایر نقاط استان نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون در شهرهای اعلام شده هدایای خود را به مربیان این مراکز تحویل دهند.

گفتنی است به‌زودی دامنه فعالیت‌های کانون هم‌زمان با پایان عملیات نیروهای امدادی در مناطق زلزله‌زده گسترش پیدا می‌کند و گروه‌های بیشتری شامل مربیان و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان به این مناطق اعزام خواهند شد.

900

کد خبر: 872436

وب گردی

وب گردی