بسیج دانشجویی در دانشگاه ها چراغ روشنی است که دشمن به دنبال خاموش کردن آن است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت:بسیج دانشجویی در دانشگاه ها چراغ روشنی است که دشمن با اقدامات خود بدنبال کمرنگ کردن و خاموش کردن آن است.


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و مسئولین معاونت های ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار آیت الله شاهچراغی ضمن اعلام رضایت از مطالب مطرح شده توسط مسئولین بسیج دانشجویی گفت: من احساس میکنم شما برادران و خواهران درد دین و اسلام را دارید و در این راه همواره تلاش میکنید و حتی از مشکلات شخصی خود گذشت کرده اید تا به درد دین برسید که این کار خود نوعی ایثار است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت:پیغمبر گرامی اسلام حامی جوانان و قشر جوان بوده است و همچنین از صدر اسلام تا کنون جوانان به بهترین شکل از اسلام حمایت کرده اند در حال حاضر هم ولایت مداری با جلوه های ویژه در جوانان دیده می شود و الان هم قشر جوان و مخصوصا شما دانشجویان بسیجی از اسلام حمایت میکنید و ان شاالله که همین گونه عاقبت به خیر هم می شوید.
امام جمعه شهرستان سمنان گفت:بسیج یک نهاد مقدس و بسیار زیبایی است و زیبایی که در بسیج وجود دارد در جای دیگر دیده نمی شود و در هرجا بسیج وارد شود این زیبایی و قداست وجود دارد و در دانشگاه ها هم به همین صورت است بسیج دانشجویی در دانشگاه ها چراغی روشن است که دشمن میخواهد با اقدامات خود این چراغ را خاموش کند ولی شما نباید نا امید شوید و حتی اگر تعدادتان کم بود به راه خود ادامه دهید چرا که شما چراغ روشن هستید.
آیت الله شاهچراغی در رابطه با وقایع رخ داده در یادواره شهدا در دانشگاه سمنان گفت:بسیج دانشجویی در دانشگاه ها برنامه های بسیار خوبی را اجرا میکند که یکی از بهترین آنها برنامه یادواره شهید حججی بود البته هرموقع ما خواستیم کار خوبی را انجام دهیم بدون حاشیه نبود و دشمن چه موقع گذاشت تا ما در راحتی باشیم من به مسئولین برگزاری یادواره تبریک گفتم و نه در مجری و نه در سخنرانی مشکلی ندیدم و سخنان آن آقا نیز باید خاتمه پیدا کند و از کش دادن موضوع بپرهیزد و کار شما راهنمایی است بسیج دانشجویی راهنما و مصباح الهدی و کشتی نجات است خط شما خطی روشن است و به حرکت خود ادامه دهید.

کد خبر: 872487

وب گردی

وب گردی