نمایش «آسمان برای تو می بارد» به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور تقدیم شد

اجرای نمایش «آسمان برای تو میبارد» به کارگردانی سعید دولتی شب گذشته  به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور تقدیم شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تماشاخانه «همای سعادت»، این نمایش که شب گذشته با حضور مسعود آب‌پرور کارگردان سینما و تلویزیون، یوسف تیموری و اکبر منصور فلاح روی صحنه رفت، اجرایش را به به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور تقدیم کرد.

«آسمان برای تو میبارد» با بازی میرمنصور کاظمی، عباس بهمنش، وهاب امین الرعایا، امیر پورخلیل، ماهرخ امینی و محمدحسین قاسمی تا پایان آبان در تنها تماشاخانه استاندارد غرب تهران «همای سعادت» روی صحنه می رود.

این نمایش برگرفته از یک داستان واقعی است و روایت ماجراهایی است که بر جوانی عاشق موسیقی‌ که برخلاف میل پدرش حاج داوود که فردی متدین و بازاری است در مهمانی‌ها و جشن‌ها نوازندگی و خوانندگی می‌کند، می رود و سرنوشت او را تحت تاثیر قرار می دهد.

این نمایش تا پایان آبان روی صحنه می رود و پیش این چهره های فرهنگی و هنری بسیاری مانند محمدرضا وطن پرست مستند ساز، بهروز رضوی صدای ماندگار ایران و ... به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

از دیگر عوامل آن می‌توان به: مهدی نامداری تهیه کننده، محمدحسین شهریاری و فرشید حاجیان دستیاران کارگردان، سمانه حکیمی طراح صحنه و لباس، علیرضا دزفولی موسیقی، امینه شیاسی مدیر صحنه، وهاب امین الرعایا طراح نور، مطهره کشاورز مشاور رسانه‎ای، عماد سالکی طراح پوستر و بروشور، علیرضا حاصلی مراد و طناز چنگیزپور عکاس و عسل عبیری منشی صحنه اشاره کرد.

501

کد خبر: 872565

وب گردی

وب گردی