خدمات رسانی دانشگاه آزاداسلامی  از "ازگله" تا "گیلانغرب"

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از "ازگله" تا "گیلانغرب" را پوشش داده و در حال کمک رسانی به زلزله زدگان است.

دکتر امرالله عظیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز با تشریح دانشگاه آزاد اسلامی در امدادرسانی و کمک رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی جزو اولین دستگاه هایی بود که به کمک زلزله زدگان آمد و اقلام مورد نیاز شامل آب معدنی و مواد غذایی را در بین زلزله زدگان توزیع کرد.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان ایجاد شد و کمک های جمع آوری شده از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور به واحد کرمانشاه سرازیر و در مناطق زلزله زده توزیع شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون در حال تهیه نایلون برای روزهای بارانی هستیم و نایلون ها را به متراژ استاندارد داریم تدارک می بینیم تا امشب و فردا در مناطق زلزله زده توزیع شود.

وی افزود: ستادی هم در مرکز سما ایجاد شده و دانشگاه آزاد از "ازگله" تا "گیلانغرب" را پوشش داده و در حال کمک رسانی به زلزله زدگان هستیم.

عظیمی با اشاره به تعطیلی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی پس از وقوع زلزله، گفت: طی روزهای گذشته چون بیشتر واحدهای استان کرمانشاه مشکل داشتند، فعالیت آموزشی تعطیل بود، اما از امروز فعالیت های آموزشی در کل استان کرمانشاه از سرگرفته شد و به جز مرکز آموزشی سما سرپل ذهاب که ساختمانش قابل اسفاده نیست؛ کلیه فعالیت های آموزشی و اداری در کل استان شروع شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای مرکز سما سر پل ذهاب هم قرار است به صورت موقت کانکس آماده شود، تا ان شاء الله از هفته آینده آموزشکده سما سر پل ذهاب هم فعالیتش آغاز شود.

کد خبر: 872579

وب گردی

وب گردی