میزان غلظت آلاینده‌ها در مشهد افزایش می یابد

مدیر کل پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز وضعیت جوی آسمان صاف تا کمی ابری و پایدار است همچنین میزان غلظت آلاینده‌ها در فضای شهر 92 است و در شرایط جوی سالمی هستیم که متاسفانه فردا به بالای 100 خواهد رسید.

یحیی قائنی پور مدیر کل پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی درباره وضعیت هوای مشهد در 28 آبان ماه در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: فردا وضعیت جوی در مشهد پایدار است و پیش بینی می‌شود آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد باشد. حداقل دمای اول وقت فردا صبح 2 درجه پیش بینی شده است که تا 18 درجه بالا رفتن دما قابل پیش بینی است.

مدیر کل پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: شرایط جوی‌مان فردا مناسب است ولی پیش بینی می‌شود افزایش آلاینده‌ها را داشته باشیم و هوای مشهد در حد ناسالم خواهد رسید و از لحاظ آلاینده‌ها شرایط را ناسالم پیش بینی می کنیم و از لحاظ جوی وضعیت پایداری را خواهیم داشت.

قائنی پور خاطر نشان کرد: امروز هم وضعیت جوی آسمان صاف تا کمی ابری، وضعیت پایدار است و میزان غلظت آلاینده‌ها در فضای شهر 92 است و در شرایط جوی سالمی هستیم که متاسفانه فردا به بالای 100 خواهد رسید.

وی در پایان به زوار حرم امام رضا توصیه کرد حتما مردم لباس گرم همراه خود داشته باشند.

روز یکشنبه 28 آبان ماه شهادت حضرت امام رضا (ع) است که از روزهای قبل کاروان های زائر امام هشتم پیاده روی به سمت حرم مطهر ایشان را آغاز کرده اند.

خبرنگار :ندا فراهانی

کد خبر: 872627

وب گردی

وب گردی