اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه پایان یافت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از پایان اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و توزیع ۷۳ هزار تخته چادر بین زلزله زدگان استان خبر داد

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا امیریان در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایان اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مردم آسیب دیده در زلزله استن تاکنون از تمام اقلام مورد برای گذران زندگی برخوردار شدند.

وی افزود: با وقوع زلزله مذکور زبده ترین نیروهای امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و به ارائه خدمات به زلزله زدگان استان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نیروهای این جمعیت بر اساس تعهد انسان دوستانه خود از لحظات اولیه وقوع این حادثه مهیب در کنار افراد آسیب دیده حضور داشتند.

وی افزود: در روزهای اولیه برای در امان ماندن از سرما و... چادرهای امدادی، والور و موادغذایی اولیه مانند کنسروجات و آب معدنی بین زلزله زدگان توزیع شد.

ثبات نسبی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

امیریان ثبات نسبی نقاط زلزله زده استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون اوضاع تمامی شهرستان ها و روستاهای تابع زلزله زده آرام و از نظر اقلام و تجهیزات وضعیت مناسب است.

وی از توزیع ۷۳ هزار و ۷۱۰ تخته چادر امدادی بین زلزله زده‌گان استان خبر داد و گفت: همچنین ۲۱ هزار و ۵۳۳ تخته پتو، ۵۳ هزار و ۹۳۳ عدد موکت، ۵۷۲ هزار و ۶۱۲ عدد کنسروجات، ۶۵۷ هزار و ۶۹۰ عدد بطری آب معدنی بین این افراد توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امروز اقلام ۷۲ ساعته از جمله البسه، مواد غذایی، وسایل بهداشتی و... توزیع می شود.

وی تاکید و خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی ما تمام تلاش خود را در راستای توزیع عادلانه اقلام می کنند.

توزیع اقلام یکماهه مورد نیاز زلزله زده‌گان از دوشنبه

امیریان تصریح کرد: از روز دوشنبه نیز اقلام یکماهه با درج در دفترچه امدادی بین زلزله زدگان توزیع خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون تمام اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان به میزان کافی موجود است و هم‌وطنان کمک های خود را با اعتماد به جمعیت هلال احمر به شماره حساب ۹۹۹۹۹ واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: آسیب‌دیدگان در مناطق زلزله زده استان در صورت مشاهده و اطلاع از وضعیت محدود امدادرسانی در روستا یا منطقه ای با ۱۱۲ در تماس باشند تا نیازهای آنها مرتفع شود.

وی گفت: نیازهای اعلام شده زلزله زدگان در کمتر از ۱۰ دقیقه ارزیابی و مرتفع خواهد شد.

902/900

کد خبر: 872703

وب گردی

وب گردی