انتقال بیش از ۲۲ میلیارد مترمکعب گاز در منطقه یک عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: در هفت ماه نخست امسال بیش از ۲۲ میلیارد مترمکعب گاز در این منطقه منتقل شده و بیش از ۸ میلیارد متر مکعب گاز به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب جهت تزریق به میادین نفتی تحویل داده شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از شرکت انتقال گاز، نجف بلالی، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت : طی ۷ ماه نخست امسال بیش از ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز در منطقه یک انتقال یافته همچنین، میزان گاز تحویلی به پالایشگاه گاز بیدبلند ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب در ۷ ماه بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۹۵ بالغ بر ۲۷ درصد رشد داشته است.

او افزود: میزان نشت یابی انجام شده بر روی خطوط منطقه در این بازه زمانی، ۱۹۸۶ کیلومتر بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، ۹ درصد رشد داشته است.

بلالی گفت : میزان حجم گاز انتقالی از خط لوله اول سراسری ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب در هفت ماه بوده است که نشان از تلاش بی وقفه پرسنل این منطقه عملیاتی دارد .

او افزود : با توجه به سیاست کلی وزارت نفت مبنی بر حفظ و صیانت از چاه‌ها و میادین نفتی ، این منطقه عملیاتی طی هفت ماه نخست سال جاری ، در مجموع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب گاز به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب جهت تزریق به میادین نفتی خود تحویل داده است.

مدیر منطقه یک، اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و کارهای تعمیراتی برنامه ریزی شده بر روی خطوط لوله و تأسیسات و انجام آنها بر اساس برنامه زمانبندی امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بهتر از سال های گذشته تداوم و پایداری انتقال گاز را در منطقه داشته باشیم .

402

کد خبر: 872755

وب گردی

وب گردی