دانشجویان زلزله زده  دانشگاه آزاد تویسرکان از پرداخت شهریه معاف شدند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان از ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده دانشجویان زلزله زده این واحد دانشگاهی، از طرف کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه خبر داد.


به گزارش ایسکانیوز، «دکتر مجتبی بابایی» رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در گفت و گو با روابط عمومی این واحد دانشگاهی؛ با ابراز همدری با خانواده های زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: در راستای همیاری هم وطنان خود در مناطق زلزله زده، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد تویسرکانی در اقدامی هماهنگ از حقوق یک روز تا چند روز خود و همچنین بیش از 70 تخته پتو و دیگر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به خانواده دانشجویان زلزله زده این واحد دانشگاهی اهدا کردند.
وی اظهار کرد: گرچه قرار ابتدایی بر این بود تا کمک های دیگر دانشگاه های سراسر کشور به مرکز به دانشگاه مرکزی استان رود و از آنجا توزیع، با این وجود برای دلجویی از دانشجویان این واحد دانشگاهی که از مناطق زلزله زده هستند، به سرپل ذهاب رفتیم و از نزدیک با آنان دیدار کردیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان همچنین به دیگر کمک های این دانشگاه به دانشجویان خود در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: با توجه به میزان خسارت وارد شده به دانشجویانمان، تصمیم بر آن شد تا برای آنان 100 درصد هزینه خوابگاه تخفیف داده شود.
بابایی تصریح کرد: همچنین حداقل برای یک سال و تا زمانی که اوضاع این دانشجویان در مناطق زلزله زده به سرانجام برسد هم آنان از پرداخت شهریه معاف می شوند.
به گزارش روابط عمومی واحد تویسرکان، عمده دانشجویان زلزله زده اهل سنت هستند.

کد خبر: 872758

وب گردی

وب گردی