رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب معرفی شد

آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی ، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات واحد میاندوآب برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه میاندوآب در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه صفر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ارکان نظام در ترویج فرهنگ اسلامی است که موجب تعالی جامعه شده است .

حجت الاسلام حسن زاده اشاره کرد: دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در راستای تربیت جوانان و سالم سازی محیط زندگی جوانان و جامعه در همه حال همراه و پشتیبان دانشگاه بوده و خواهد بود.

در این جلسه دکتر صانعی فر ضمن تسلیت ایام شهادت نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و اما رضا (ع) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان یک شجره طیبه در توسعه نظام آموزشی و تولید علم و ارتقای توان علمی و مهندسی کشور نقش بسزایی را دارد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: تلاش و خدمات ارزنده مسئولین دانشگاه در اعتلای علمی و فرهنگی دانشگاه و جامعه نقش بسزایی دارد و ارتقای کیفیت در حوزه های مختلف بقا و دوام دانشگاه را به دنبال خواهد داشت.
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در این مراسم ضمن تسلیت حادثه جانسوز جانباختگان زلزله اخیر در غرب کشور گفت:دانشگاه فضای توسعه و تعالی در جامعه است و برپایی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه از ایده های مهم در تغییر و تحول و سوق دادن جامعه بسوی پویایی و تحرک است که باید در دانشگاه ها به این امر توجه بیشتری شود.

امیری در ادامه افزود: مسئولین این شهرستان در توسعه این دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امروز وجود این مرکز علمی مرهون تلاش های بی شائبه دکتر جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در زمان حال و ادوار گذشته بوده و نقش ایشان در توسعه این دانشگاه و شهرستان قابل ستایش می باشد.

رئیس جدید واحد میاندوآب در این مراسم گفت: هیچ سازمان و نهادی به سر منزل مقصود و توسعه خداپسندانه و رضایت مند از دیدگاه ملت نمی رسد مگر تفکر گروهی و سعه صدر گروهی در آن مجموعه حاکم باشد. تفکر گروهی با هم افزایی ، حمایت گروهی و همراه با انتقاد و پیشنهادات انتقادی می تواند به بار بنشیند.

دکتر رامین رستمی در ادامه اشاره کرد: دانشگاه باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها نقش اصلی خود را که تولید علم و تربیت نخبگان می باشد ایفا نماید و تنها در این عرصه می توان موفق شد که همدلی را د رمیان همکاران دانشگاه پایه گذاری کرد.

وی در پایان به کمک به زلزله زده گان کرمانشاه اشاره کردند و خواستار شدند اگر کسی در نظر دارد گل یا هدایایی به رسم کادو به دانشگاه بیاورد هزینه آن را در صندوقی که در دانشگاه برای کمک به حادثه دیدگان زلزله اخیر غرب کشور برپا شده واریز نمایند تا دانشگاه هم سهمی در بازسازی و سازندگی آن منطقه داشته باشد.

در پایان از با اهدای لوح از زحمات دکتر مهدی مقدم رئیس اسبق دانشگاه تقدیر و با حکم دکتر فرهاد رهبر ریاست عالیه دانشگاه دکتر رامین رستمی رسماً به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب منصوب شدند.

کد خبر: 872760

وب گردی

وب گردی