کمک به هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله یک وظیفه اخلاقی برای همه است

مسول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت : کمک به هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله یک وظیفه اخلاقی برای همه است .

به گزارش ایسکانیوز ؛ جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، دکتر ولی اله کوهدار معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی و سایر اعضاء در اتاق جلسات برگزار شد .

مسول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت به دلیل بروز حادثه زلزله غرب کشور که بیش از 400 نفر از هموطنان عزیزمان در این حادثه جان خود را از دست دادند گفت هر چند این حادثه بسیار ناگوار و همه ی ما را اندوهگین ساخت اما بایستی از این فرصت بوجود آمده در جهت کمک رسانی و همدردی با مردم عزیز آن خطه از کشور عزیزمان دریغ نکرده و با تمام وجود و در حد توان علی الخصوص ما دانشگاهیان باید با اهداء کمک های نقدی و وسایل مورد نیاز در این مسیر خداپسندانه پیش قدم باشیم .

هاشمی در ادامه با اشاره به حضور زائران میلیونی در پیاده روی اربعین سال جاری گفت این همه محبت به امام حسین (ع) که فقط مختص به شیعیان نبوده و دیگر مذاهب و ادیان الهی نیز در این مراسم باشکوه حضور دارند نشان از یک حرکت جهانی بوده که انشاالله به لطف خداوند متعال این حرکت میلیونی زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم قرار گیرد .

در ادامه معاون آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی گزارشی از اقدامات فرهنگی و اجرای مصوبات جلسات قبل را جهت استحضار اعضاء بیان کرد وی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه محفل انس با قرآن کریم با حضور دکتر حامد شاکرنژاد که با استقبال بسیار خوب دانشجویان ، اساتید ، کارکنان و عموم مردم از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد گفت تدابیری اندیشیده شده که سالانه بتوانیم حداقل دو محفل انس با قرآن کریم را جهت آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان برگزار نماییم .

برگزاری مراسم رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام ، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) با محوریت بسیج کارکنان ، برگزاری اردوی قم جمکران در شب چهارشنبه اول هر ماه توسط اقشار بسیج ، برگزاری مراسم هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان و جهادگران اردو های جهادی به همراه دعوت از خانواده هایی که بسیج در امر اردوهای جهادی به آنها ارائه خدمات نموده با محوریت اقشار بسیج ، حضور دانشجویان در حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ بمناسبت 27 آذر ماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه ، برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی در مورخ 21/09/96 در بین دانشجویان ، برگزاری مسابقه شعر و حافظ خوانی بمناسبت شب یلدا توسط کانون ادبی ، برگزاری کارگاه آموزشی تدوین فیلم توسط کانون سینمایی و ... از مصوبات جلسه بود .

کد خبر: 872790

وب گردی

وب گردی