ارسال ۱۵۰ کامیون و کامیونت کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان از سوی لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از کمک غیرنقدی به ارزش بیش از پنج میلیارد تومان در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، صارم رضایی در جلسه مدیریت بحران استان لرستان اظهار کرد: هم اکنون نیازهای اصلی مناطق زلزله‌زده به چادر و مواد غذایی برطرف شده و بحث تقویت ضریب امنیت نگهداری آنها و سایر اقلام گرمایشی مطرح است.

وی با بیان اینکه در این مناطق به چراغ والور، پتو، پلاستیک و اقلام و سرویس‌های بهداشتی نیاز است، ادامه داد: تیم‌هایی که به این مناطق اعزام شده‌ در حالت آماده باش به سر می‌برند و در همان ساعات اولیه پنج تیم امدادی، سگ‌های زنده‌یاب و درمانی به آنجا اعزام شد.

رضایی از ارسال ۱۵۰ کامیون و کامیونت کمک‌های مردی به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: همچنین ۶۲ نفر از نیروهای جمعیت به کرمانشاه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به ارسال ۱۱ دستگاه خودروی کمک فنردار، ۳۴۲۹ تخته چادر، ۲۰۰۰ تخته موکت و هزار کیلو نایلون اشاره کرد و گفت: حجم این کمک‌ها حدود دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده و ۱۴۵ میلیون تومان به صورت نقدی توسط مردم به صندوق‌ها ریخته شده است.

وی تصریح کرد: مجموع کمک‌های غیرنقدی مردم سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده و البته حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیز دپو شده که هنوز حساب نشده است.

رضایی یادآور شد: به همراه تیم‌های اعزامی اکیپ‌های حمایت روانی این جمعیت نیز در منطقه حضور دارند.

901

کد خبر: 872921

وب گردی

وب گردی