زلاتان: شیرها مانند انسان‌ها ریکاوری نمی‌کنند!/ نگران آینده نیستم

زلاتان ابراهمیوویچ می‌گوید از بازگشت به مستطیل سبز حس خاصی دارد و نگران نیست که بعداً قرار است چه اتفاقی بیفتد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، زلاتان ابراهیموویچ سرانجام شب گذشته (شنبه) پس از هفت ماه دوری از میادین به خاطر مصدومیت از ناحیه لیگامنت به مستطیل سبز بازگشت و در پیروزی 4 بر یک منچستریونایتد مقابل نیوکاسل در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در دقیقه 77 به جای آنتونی مارسیال به بازی آمد. زلاتان لحظه‌ای که کنار خط زمین رفت تا به جای مارسیال وارد زمین شود، همچون شیری غرش‌کنان، فریادی از ته دل کشید تا روحیه بالای خود در بازگشت به مستطیل سبز را نشان دهد.

مهاجم سوئدی شیاطین سرخ که در حدود دو ماه زودتر از چیزی که در ابتدا پیش‌بینی شده بود به میادین بازگشت، در این باره گفت: احساس خیلی خاصی دارم. این روزی متفاوت با همان کیفیت همیشگی بود. این مغز من است که بازی می‌کند و زانویم تنها باید از آن پیروی کند. نگران نیستم که بعداً قرار است چه اتفاقی بیفتد. شیرها همانند انسان‌ها ریکاوری نمی‌کنند. با توجه به مصدومیتی که به آن دچار شده بودم، ریکاوری‌ام آسان نبود. در اوج مصدوم شدم.

زلاتان ادامه داد: من تابستانی متفاوت از بقیه داشتم و به تعطیلات نرفتم. وقتی هم با منچستریونایتد قرارداد جدیدی امضا کردم تنها روی ریکاوری‌ام تمرکز کردم. با روحیه‌ای که داشتم می‌خواستم به تیم کمک کنم، اما باید پیش از آن تمرکزم را روی یک هدف می‌گذاشتم و آن بازگشت به میادین بود. تنها بازگشت مهم نبود، بلکه بازگشت خوب و تأثیرگذاری بود. من خوب تمرین می‌کنم و اکنون اینجا برای بازی کردن هستم. از اینکه می‌توانم دوباره بازی کنم از خدا متشکرم. می‌خواهیم عملکرد بهتری با هم داشته باشیم.

پل پوگبا هم که پس از دو ماه دوری از میادین به دلیل آسیب‌دیدگی در این دیدار 70 دقیقه در ترکیب تیمش بود و یک گل زد و یک پاس گل هم داد، تأکید کرد: ما این بازی را بردیم و سه امتیازش را از آن خود کردیم و این مهمتر از هر چیزی است. من و زلاتان و روخو هم از مصدومیت بازگشتیم، بنابراین باید خوشحال باشیم.

604

کد خبر: 872924

وب گردی

وب گردی