توافق شفر و برانکو، دلیل رویارویی استقلالی ها و پرسپولیسی ها

اعضای تیم استقلال و پرسپولیس امروز در حالی با یکدیگر رو به رو شدند که توافق سرمربیان دو تیم برای جابه جایی تمرین صحنه های جالبی را در ورزشگاه آزادی رقم زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که در پایان تمرین اعضای این تیم با پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی رو به رو شدند.

ظاهرا طبق برنامه قرار بود ابتدا پرسپولیس تمرین امروز خود را در ورزشگاه آزادی انجام بدهد و سپس استقلالی ها در آزادی تمرین کنند اما توافق و گفت وگوی شفر با برانکو تمرین دو تیم را جا به جا کرد.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال در این باره گفت: از آنجا که ما ساعت 14:30 به مشهد پرواز داریم دو سرمربی با هم توافق کردند که زمان تمرین دو تیم جا به جا شود.پرسپولیسی ها در تهران هستند و مشکل زمانی ندارند اما ما باید تمرین می کردیم و به پرواز می رسیدیم به همین علت ابتدا ما تمرین کردیم و بعد آنها به ورزشگاه ازادی آمدند که باعث رویارویی دو تیم شد.

وی در خصوص میزان مصدومیت غفوری نیز خاطرنشان کرد: این بازیکن مصدوم است اما میزان آسیب دیدگی وی مشخص نیست اما قطعا این بازیکن را به مشهد نمی بریم.

عبداللهی در خصوص دیدار آبی پوشان با سیاه جامگان تصریح کرد: همه بازی ها سخت است اما به امید خدا برای کسب سه امتیاز به مشهد می رویم.

604

کد خبر: 872935

وب گردی

وب گردی