برگزاری چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران

چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با مو ضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از مرکز همایش های صدا و سیما، چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز، یکشنبه (۱۹ آذر) در این مرکز المللی برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود را با محور و موضوعاتی مانند: پذیرش و تطبیق حرفه‌ای با تاکید بر اصول تمایز، خلاقیت و نوآوری، راهبردهای توسعه‌ای و حرفه‌ای خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی، استراتژی، برنامه‌ریزی و ارزش‌آفرینی در روابط عمومی خلاق و نوآور، ظرفیت‌شناسی و تاثیرگذاری نوآوری و خلاقیت در اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی، منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و روابط عمومی نوآور و خلاق، توصیف و تحلیل وضعیت موجود نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی، تحلیل نقش سازمان‌ها و موسسات غیردولتی در ارتقاء فعالیت‌ ها، سطح دانش و بینش اخلاقی کارگزاران روابط عمومی خلاق و نوآور، تحلیل نقش فناوری‌های نوین در توسعه فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه در حوزه روابط عمومی، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی کارگزاران روابط عمومی خلاق و نوآور، راهکارهای مدیریت نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

همچنین در بخش جشنواره کنفرانس، سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت‌های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده، به دبیرخانه ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ‌های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی‌های اینترنتی www.irancpr.ir و www.shara.ir مراجعه کنند و همچنین با شماره‌های دبیرخانه ۷۷ ـ ۸۸۶۱۷۵۷۶ ـ ۸۸۲۱۶۲۷۷ تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ۲۹ تا ۳۰ آبان ماه در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

۵۰۲

کد خبر: 873036

وب گردی

وب گردی