گل‌محمدی: شرایط ما و سپاهان مشابه است/ سختی‌ می‌کشیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد شرایط دو تیم تراکتورسازی و سپاهان مشابه یکدیگر است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان با تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا (ع) گفت: شهرام گودرزی بازیکن تراکتورسازی در غم از دست دادن برادر خود است و به او تسلیت می‌گویم. همچنین به مردم کرمانشاه تسلیت می‌گویم. از مسئولان باشگاه سپاهان نیز تشکر می‌کنم که امکانات تمرینی خوبی را در اختیار ما گذاشتند و دو جلسه تمرین کردیم. کمتر تیمی پیدا می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل خود چنین کاری انجام دهد.

وی افزود: با توجه به شرایط لیگ و سابقه حضور دو تیم در لیگ، هیچ یک از تیم‌ها جایگاه فعلی را تجربه نکرده‌اند. هر دو تیم شرایط مشابهی دارند و 3 امتیاز این مسابقه برای تراکتورسازی و سپاهان بسیار مهم است.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای این دیدار آماده‌ایم، اما مشکلات زیادی وجود دارد. گودرزی، کیانی و شریفی محروم و چند بازیکن ما مصدوم هستند که شرایط را برای ما سخت کرده‌ است. در این شرایط سخت همیشه خدا به ما کمک کرده و جوانان به یاری ما آمده‌اند.

گل‌محمدی گفت: تکیه بر جوانان و کار تیمی، ما را امیدوار به کسب 3 امتیاز می‌کند. بازیکنان باکیفیتی در تراکتورسازی و سپاهان حضور دارند و امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز مسابقه کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره درگیری و محرومیت کیانی و اینکه آیا این محرومیت بخشیده شده است یا خیر، تصریح کرد: معمولاً در نشست‌های خبری درباره این مسائل صحبت نمی‌شود، ضمن اینکه تاکنون اجازه بازی او صادر نشده است.

سرمربی تراکتورسازی درباره تعطیلی لیگ اظهار داشت: این اردوها و تعطیلی‌ها برای تیم‌ها هزینه دارد و کار را برای باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان سخت می‌کند. همچنین سبب می‌شود بازیکنان از شرایط بازی خارج شوند. همیشه در فوتبال برخی اولویت‌ها را داشته‌ایم. امسال سال جام جهانی است و اردوهای تیم ملی سبب تعطیلی لیگ می‌شود، آرزوی ما این است که تیم ملی موفق شود و بتوانیم از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم، ما این سختی‌ها را می‌کشیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره اقدام این مربی و برخی بازیکنان تراکتورسازی در جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کمترین کاری بود که انجام دادیم، پس از این حادثه ورزشکاران زیادی پا پیش گذاشتند و باید از همه آنها تشکر کنم. امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی به وجود بیاید و شهرها به خوبی بازسازی شوند.

604

کد خبر: 873039

وب گردی

وب گردی