عنایتی: هندوستان بیشترین جادوگر را دارد، آنها می‌توانستند قهرمان جهان شوند/ عنایتی: حواشی به وجود آمده  به خاطر یک برنامه تلویزیونی بود

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: بازی فردا از لحاظ جدولی و امتیازی برایمان مهم است و اگر روز خوبمان باشد نتیجه خوبی می‌گیریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا عنایتی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال، گفت: بازی فردا از لحاظ جدولی و امتیازی برایمان مهم است. بازی حساسی در پیش داریم.

وی افزود: ما فردا تلاش می‌کنیم تا هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم و عملکرد خوبی در مسابقه داشته باشیم. دو، سه بازیکن جوان داریم که فردا برای ما بازی می‌کنند امیدوارم بعد از تعطیلات شرایط خوبی داشته باشیم.

عنایتی در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: بازی‌های جام حذفی یک دیدار تدارکاتی خوب برای ما بود. ما 4، 5 بازیکن اصلی خود را به همراه نبردیم و می‌خواستیم در جام حذفی بیشتر برای بازی با استقلال خوزستان آماده شویم. اتفاقات و حواشی که به وجود آمد بیشتر به خاطر یک برنامه تلویزیونی بود که ما به این حرف‌ها توجهی ندادیم. اگر قرار بود رمالی و جادوگری کاری را پیش ببرد هندوستان بیشترین جادوگر را داشته و به قول علیرضا مرزبان آنها می‌توانستند قهرمان جهان شوند. تمرکز ما روی کار و تلاش است و این اتفاقات نمی‌تواند برای ما بازدارنده باشد. با تمام قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی در مورد بازیکنانی که از سیاه‌جامگان جدا شدند عنوان کرد: ما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم، در دنیای حرفه‌ای این اتفاق وجود دارد که بازیکنانی به عقاید و تفکرات فنی یک مربی نمی‌خورند، بازیکنانی که ما کنار گذاشتیم به این معنی نبوده که کیفیت نداشتند بلکه آنها با تاکتیک ما جور نبودند. دیدید بدون حاشیه جدا شدم و امیدوارم به هر تیمی که می‌روند موفق باشند. ما در لیستمان جا نداشتیم و برای اینکه بتوان در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم چند بازیکن را کنار گذاشتیم تا لیست خالی شود. تغییرات بزرگی خواهیم داشت و 6، 7 بازیکن جدید به ما اضافه خواهند شد می‌دانید در نیم‌فصل دوم کار بسیار سخت‌تر است.

مربی سیاه‌جامگان در رابطه با اینکه چه بازیکنانی را جذب خواهند کرد، گفت: اجازه بدهید چراغ خاموش پیش برویم هنوز 4 بازی تا پایان نیم‌فصل باقی مانده و هنوز فکر و ذهن مربی روی این 4 مسابقه است، امتیازات بسیار حساسی در این 4 بازی وجود دارد اگر ما بخواهیم اسامی این بازیکنان را رسانه‌ای کنیم با توجه به شرایط فعلی شاید روی ذهن آنها تأثیر بگذارد. در نقل و انتقالات این مسأله را نهایی می‌کنیم.

عنایتی در رابطه با میزان شناختش از استقلال، خاطرنشان کرد: تنها تیم‌هایی را می‌توان آنالیز کرد استقلال و پرسپولیس هستند، آنها هر هفته پخش زنده دارند و از طریق جامعه، ورزش و رسانه‌ها به خوبی تحلیل و آنالیز می‌شوند ما هم بیکار ننشستیم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر فردا روز خوبمان باشد نتیجه خوبی می‌گیریم، فردا دو بازیکن خوب مشهدی به نام سبحان خاقانی و یک دفاع بسیار خوب به نام سجاد دانایی که در رده سنی نوجوانان هستند به میدان می‌روند و با کیفیتشان سورپرایز خوبی خواهند بود.

مربی سیاه‌جامگان در رابطه با برگزاری دیدار فردا در ورزشگاه ثامن عنوان کرد: باید قبول کنیم هواداران ما به بلوغ رسیدند و این حساسیت‌ها بیشتر شرایط را بر هم می‌زند دو بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شده و ما مقابل صنعت نفت باختیم و اگر قرار بود اتفاقی بیفتد آن زمان رخ می‌داد. باید به سمتی برویم که همه بازی‌ها را در ورزشگاه امام رضا برگزار کنیم چرا که این مسأله برای هواداران جذاب‌تر است و وقت آنها کمتر گرفته می‌شود، ورزشگاه ثامن بسیار دور است و وسیله نقلیه وجود ندارد.

وی در پایان درباره مصدومان سیاه‌جامگان تصریح کرد: فردا در ترکیب تیم چهره‌های ناشناسی زیادی را خواهید دید بعد از دو بازی محرومی نداریم و تنها حمید علی‌عسگر مصدوم است که امیدوارم به زودی آماده بازی شود.

604

کد خبر: 873054

وب گردی

وب گردی