بارش برف در محور شاهین دژ/ 5 محور بارانی هستند/آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور پرداخت و گفت: ترافیک در 2 محور نیمه سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور، گفت : بر اساس اطلاعات رسیده از جاده های کشور، هم اکنون در محور شاهین دژ استان آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است.

به گفته وی، محورهای میاندواب، سردشت و ایرانشهر در استان آذربایجان غربی ، محور زنجان-بیجار در استان زنجان و محور بانه در کردستان بارانی هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جادثه های کشور گفت: ترافیک در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد : تردد وسایل نقلیه سنگین در محور اسلام آباد غرب-سر پل ذهاب در استان کرمانشاه در محدوده سه راهی کرند دالاهو از 22 آبان تا اطلاع ثانوی ممنوع است به همین منظور شهروندان می توانند از محور جایگزین گیلانغرب تردد کنند.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: در محور هراز محدوده تونل امام زاده هاشم در استان های تهران شرق و مازندران از 7 تا 30 آبان ماه همه روزه به صورت 24 ساعته مسدود است گفتنی است در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز محدوده گردنه امام زاده هاشم انجام خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

701

کد خبر: 873142

وب گردی

وب گردی