محموله اهدایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم به مناطق زلزله زده ارسال شد

دبیر "کانون خیریه ریحانة النبی" دانشگاه علوم پزشکی قم از ارسال محموله اهدایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم به سمت مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمودرضا حمیدی ضمن اشاره به همگانی بودن فرایند جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله زده غرب کشور، گفت: هنگامی که سه شنبه گذشته ایده کمک به مردم زلزله زده غرب کشور مطرح شد، با همکاری گروه جهادی سفیران سلامت کار را آغاز کردیم و در ادامه شاهد حضور معاونت فرهنگی، اساتید و انجمن های اسلامی در این کار نیکوکارانه بودیم و خوشبختانه همه چیز عالی پیش رفت.

دبیر کانون خیریه ریحانة النبی با اشاره به حضور برخی از عوامل با هدف توزیع و نظارت بر کمک ها در منطقه غرب کشور، در رابطه با اقلام تهیه شده، افزود: به دلیل فراوانی کمکهای غیرنقدی که شامل پتو، لباس گرم، مواد غذایی و لوازم بهداشتی می شود آمار دقیق فعلا در دست نیست، اما از محل کمک‌های نقدی رسیده اقلامی چون ۱۵۰عدد پتو، ۱۳ هیتر نفتی، ۵۵ بسته خرما، ۱۰۰ کیلو نان و کلوچه خریداری شده و به زودی به مناطق زلزله زده ارسال و توزیع خواهد شد.

حمیدی ضمن تشکر از کسانی که در این راه همراهی داشتند، اضافه کرد: ان شاالله بتوانیم با این کار باری را از دوش مردم زلزله زده برداشته و پس از فاجعه‌ای که برای این مردم شریف پیش آمد، با آنان همدردی کنیم.

کد خبر: 873159

وب گردی

وب گردی