تقدیر از همدلی ملت ایران در زلزله غرب کشور

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در بیانیه ای اعلام کرد: در این چند روز که از زمین لرزه غرب کشور میگذرد شاهد ایرانی یکپارچه هستیم، ایرانی که قلب مردمانش پر میکشد برای هموطنانشان در غرب کشور.

به گزارش ایسکانیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با صدور بیانیه ای از همدلی و کمک های دلسوزانه مردم در سراسر کشور تقدیر کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه به عنوان عضوی از ملت بزرگ ایران و شهر شهید پرور کرمانشاه نهایت تقدیر و تشکر را دارد از تمام کسانی که در این ایام از خانواده ،کار و تحصیلات خود گذشته اند و به یاری مردم آسیب دیده غرب کشور همت گماشته اند.

خاضعانه و از صمیم قلب از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در این برهه از زمان نیز پاسدار ملت بوده و هست، بسیجیان سلحشور که بازهم در صفوف اول خدمت به مردم حضور یافته اند، دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که صحنه های رشادت آنان در این ایام از خاطر هیچ ایرانی پاک نخواهد شد و همچنین از پرسنل خدوم و سخت کوش مجموعه علوم پزشکی و بیمارستان های کشور که در این مدت پزشکان و پرستاران و تمام مجموعه های درمانی در خط مقدم خدمت به مردم آسیب دیده بوده اند ، قدردانی میکنیم.

اما نهایت سپاس و قدر دانی را از مردمی داریم که درشرایطی که عضو هیچ ارگانی نبودند خود را با وسایل شخصی برای کمک و ابراز همدردی به هموطنان در غرب کشور رساندند.

به گزارش ایسکانیوز شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷٫۳ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند و بیش از 500 کشته بر جای گذاشت.

کد خبر: 873215

وب گردی

وب گردی