کاری کردند آرامش و تمرکز خود را از دست بدهیم/ در سلامت و با صداقت کار کرده‌ام/ سعی می کنم بدون توجه به حاشیه‌ها ادامه دهم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: متأسفانه پیش از بازی هفته دوازدهم، فضای سنگینی را علیه تیم ما و شخص من ایجاد کردند که باعث شد آرامش و تمرکز خود را از دست بدهیم.

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص توقف روند پیروزی های تیم فوتبال پیکان و کسب تساوی پس از 7 پیروزی پیاپی در لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه پیش از بازی هفته دوازدهم، فضای سنگینی را علیه تیم ما و شخص من ایجاد کردند که باعث شد آرامش و تمرکز خود را از دست بدهیم. کسب 21 امتیاز از 7 بازی به هیچ عنوان در لیگ پر فشار ما کار آسانی نیست که موفق به انجامش شدیم. با این حال اعتقاد دارم اگر کمی خوش شانس بودیم و داور نیز منصفانه سوت می زد، می توانستیم هشتمین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیریم.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث جادوگری در فوتبال و نسبت دادن قهرمانی پاس تحت هدایت او به این اتفاقات گفت: هر کسی که مجید جلالی را می شناسد، می داند در سلامت و با صداقت کامل کار کرده و هیچ گاه به روش های غیر فوتبالی روی نیاورده است. خودتان بهتر می دانید چه جوانانی از تیم های من به فوتبال ایران معرفی شدند و به تیم های بزرگتر رفتند. البته این اتفاقات برای من تازگی ندارد چون هر بار تیم من روی غلتک افتاده و اوج گرفته، مخالفت ها شروع شده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: من ترسی از هیچ کسی ندارم چون پیش وجدان خودم راحت هستم. هر بار یک موضوع را مطرح می کنند تا آرامش ما را به هم بزنند. کارنامه من در پیکان روشن است و عملکرد خوب ما نشان می دهد چه اثراتی را در این تیم گذاشته ام. هر بار از تیمی رفته ام، چند سال بعد اثر ایده های من مشخص شده است. قبلا هم گفته ام از همین تیم پیکان چندین بازیکن می توانند به تیم ملی برسند و بازیکنان بزرگی شوند. به کارم اطمینان دارم و سعی می کنم بدون توجه به حاشیه ها ادامه دهم.

604

کد خبر: 873232

وب گردی

وب گردی