بارش برف در استان آذربایجان غربی/انسداد شبانه محور کندوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور، گفت: در استان آذربایجان غربی محور شاهین دژ بارش برف گزارش شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور، اظهار کرد: براساس گزارش های دریافتی در استان آذربایجان غربی محور شاهین دژ بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی محورهای میاندوآب,سردشت و ایرانشهر، استان زنجان محور زنجان-بیجار و کردستان محور بانه بارش باران گزارش می شود.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج( از محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) ترافیک نیمه سنگین است.

وی در خصوص محدودیت تردد به علت کارگاه جاده ای و عملیات راهداری در محور کندوان و هزار، گفت: در محور کندوان(کرج-چالوس)، واقع در استان های مازندران و البرز، تا ۲۳ آذر، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته ،به غیر از ایام تعطیل ،از ساعت ۲۱:۳۰ در حوزه استان مازندران(در مقطع مرزن آباد) و از ساعت ۲۳ در حوزه استان البرز (در مقطع میدان امیرکبیر کرج) تا ساعت ۵ بامداد روز بعد، به دلیل عملیات راهداری، مسدود بوده و تردد از محورهای فیروزکوه و هراز انجام می شود.

سرهنگ رحمانی افزود: محور هراز، تونل جدید امام زاده هاشم، تا ۳۰ آذر به صورت ۲۴ ساعته، به‌دلیل اجرای عملیات راهسازی، مسدود بوده و تردد از محور قدیم هراز محدوده گردنه امامزاده هاشم انجام می ‌شود.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 873246

وب گردی

وب گردی