ایکاردی: رتبه مان در پایان فصل مهم است نه حالا

مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر پس از پیروزی 2-0 مقابل آتالانتا مدعی شد که همه چیز در ماه می مشخص می‌شود و جایگاه این تیم در آن موقع از فصل مهم است نه حالا.

به گزارش ایسکانیوز، اینتر با کسب پیروزی مقابل آتالانتا توانست به رده دوم صعود کرده و اختلاف خود با ناپولی را به 2 امتیاز برساند. شاگردان اسپالتی عملکرد خوبی تا به اینجا داشته و بسیاری معتقدند که آنها شانس خوبی برای قهرمانی دارند. با این حال ایکاردی مدعی شد که عملکرد آنها در پایان فصل و جایگاهشان مهم است نه حالا.

او گفت:" پیروزی خیلی مهمی بود، زیرا به آن نیاز داشتیم. فقط باید روی خودمان تمرکز می‌کردیم تا پیروز می‌شدیم. من از دو سانتر بیشترین استفاده را بردم. هنوز هم از اینکه موقعیت های نیمه اول را گل نکردم، ناراحتم؛ زیرا باید یک یا دو موقعیت دیگر هم گل می‌شد."

ایکاردی به خاطر مصدومیت تاندون زانو، دیدارهای ملی را از دست داد و در این رابطه گفت:" زانوی من کمی درد می‌کند؛ ولی اگر به گلزنی ادامه دهم، مشکل آن هم حل خواهد شد."

کاپیتان اینتر درباره احتمال کسب اسکودتو گفت:" فراموش نکنید دو سال پیش با روبرتو مانچینی، از تیم های بالا جدول بودیم؛ ولی باید دید در پایان فصل هم بالا هستیم یا نه. هدف ما صعود به چمپیونزلیگ است و پس از آن به جام جهانی فکر می‌کنیم."

606

کد خبر: 873337

وب گردی

وب گردی