نوروزی: اصفهان توان بازسازی مناطق زلزله زده را دارد

شهردار اصفهان با اشاره به توان مدیریت شهری در بازسازی مناطق زلزله زده گفت: توان اصفهانی ها از لحاظ مسائل مهندسی، پزشکی و به طور کلی برای بازسازی مناطق تخریب شده بالاست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در دیدار با استاندار کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور اظهارکرد: هدف مدیریت شهری اصفهان از سفر به مناطق زلزله زده ابراز همدلی و همدردی با مردم زلزله زده است.

وی افزود: در این سفر با تیم متخصص که تجربه حضور در جنگ و فعالیت های اول انقلاب را داشتند، برای بازدید از مناطق زلزله زده آمدیم.

نوروزی عنوان کرد: در پایان تصمیم گرفتیم تا ملاقاتی هم با شما به عنوان استاندار کرمانشاه داشته باشیم تا کمک های مردمی اصفهان را با هماهنگی استانداری کرمانشاه ساماندهی کنیم.

توان اصفهانی ها برای بازسازی مناطق زلزله زده بالاست

شهردار اصفهان اضافه کرد: در هر شهر و روستای زلزله زده که رفتیم مطالباتی وجود داشت که تصمیم گرفتیم این مطالبات را با هماهنگی و مذاکره با استانداری کرمانشاه پیگیری کنیم چرا که علاوه بر ارسال کمک های مردمی توان اصفهانی ها از لحاظ مسائل مهندسی، پزشکی و به طور کلی برای بازسازی مناطق تخریب شده با استفاده از یک شیوه مناسب بالاست.

نوروزی تاکید کرد: تلاش همه ما این است تا وضعیت مردم کرمانشاه و مناطق زلزله زده هرچه زودتر بهبود پیدا کند.

وضعیت نگران کننده با توجه به سردی هوا در پیش داریم

وی اظهار کرد: بر اساس مشاهداتی که ما داشتیم وضعیت نگران کننده است و از سوی دیگر هوا نیز رو به سردی گذاشته و هرکس که این وضعیت را ببیند دلش می خواهد که هرآنچه در توان دارد به کار بگیرد تا مردم از این حالت دلخراش خارج شوند.

شهردار اصفهان در بخش پایانی سخنان خود خطاب به استاندار کرمانشاه بیان داشت: طی بازدیدی که از مناطق مختلف زلزله زده داشتیم بسیاری از روستاها نسبت به عدم حضور مسئولین در این مناطق گلایه داشتند که می توان با فرستادن نمایندگانی از جانب خود به این مناطق سر زده و به نوعی جویای احوال آنها شوید.

کد خبر: 873348

وب گردی

وب گردی