ترکیب عجیب شفر برای بازی با سیاه‌جامگان/ بدون دفاع چپ و با 3 هافبک دفاعی!

با توجه به مصدومیت و محرومیت 4 بازیکن، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار امروز (دوشنبه) مقابل سیاه‌جامگان مشهد دچار تغییرات گسترده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با توجه به مصدومیت میلاد زکی‌پور، فرشید باقری و وریا غفوری و همچنین محرومیت داریوش شجاعیان، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار امروز (دوشنبه) مقابل سیاه‌جامگان مشهد دچار تغییرات گسترده شده است.

وینفرد شفر ترکیب زیر را برای این بازی انتخاب کرده است:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، لئاندرو پادوانی، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده.

در این ترکیب عجیب هیچ دفاع چپ تخصصی دیده نمی‌شود و سرمربی آلمانی استقلال در غیاب زکی‌پور حتی به یعقوب کریمی، کاپیتان سوم سوم آبی‌پوشان اعتماد نکرده است. از سوی دیگر روزبه چشمی از پست هافبک دفاعی به قلب دفاع رفته و در حال حاضر پادوانی، چشمی و حسینی مدافعان مرکزی محسوب می‌شوند و با توجه به حضور قطعی خسرو حیدری در سمت راست، احتمالا نورافکن باید به عنوان مدافع چپ بازی کند. این در حالی است که نورافکن مانند چشمی و ابراهیمی مدت‌هاست به عنوان هافبک دفاعی ایفای نقش می‌کند.

با این حال در بازی امروز ابراهیمی، جباروف و اسماعیلی مرکز میدان را در اختیار خواهند گرفت و انصاری و شهباززاده نیز مهاجمان استقلال در این بازی به شمار می‌روند. باید دید این ترکیب متفاوت در روزی که باشگاه سیاه‌جامگان پلمپ شده، می‌تواند 3 امتیاز خارج از خانه را برای آبی‌پوشان به ارمغان بیاورد یا خیر.

604

کد خبر: 873375

وب گردی

وب گردی