احداث مجتمع گردشگری و رفاهی وزارت نفت در یاسوج اقدامی مهم است

استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: احداث مجتمع گردشگری، رفاهی و تفریحی وزارت نفت در زمینی به مساحت 75 هکتار در یاسوج اقدامی ارزشمند و فرصت طلائی برای این استان بخصوص یاسوج است و با جدیت پیگیر امور آن خواهم بود.

به گزارش ایسکانیوز، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویر احمد با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در نشستی به منظور هماهنگی در امر سرمایه گذاری وزارت نفت در یاسوج، افزود: اکنون که مسئله کلان کشور بحث اشتغال، اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری است و در این استان به دلیل محدودیت سرمایه گذاری اقدامی در این رستا شده که قابل تقدیر بوده و خیرات و برکات آن بسیار زیاد است همه باید در فرآیند این طرح مهم نهایت همکاری را داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه، این طرح سرمایه گذاری دارای رقبایی در برخی استان ها است، تاکید کرد: برای تسریع در روند مراحل اولیه طرح همکاری لازم بین دستگاهی به عمل آورده شود.

وی یاسوج را به لحاظ توپوگرافی، وضعیت اقلیم و آب و هوائی بهترین جایگاه برای احداث این طرح دانست وگفت: در بازدید میدانی که از پارک جنگلی 938 هکتاری یاسوج داشته ام این مکان برای احداث این طرح بسیار مناسب بوده و آن را از طرح های با اولویت اول در استان می دانم.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه، موضوع مربوط به این استان و آینده استان است، تصریح کرد: حداقل یکهزار میلیارد ریال حجم برآورد اعتباری این طرح است و با اجرای این طرح رونق گردشگری، فرودگاه و آموزش شرکت نفت باعث توسعه این شهر خواهد شد.

احمدی از تلاش وهمکاری اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج، منابع طبیعی و دیگر دستگاه های مرتبط و بخصوص دکترخادمی استاندار سابق، نیک اقبالی معاون امور عمرانی و اعضای نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که پیگیر این طرح بودند، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع با جدیت پیگیر کارهای این طرح در مرکز کشور و وزارتخانه نفت خواهم بود.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه، برای موافقت این طرح همه عزیزان در این استان زیاد زحمت کشیده اند و روی این مسئله توجه دارند، تاکید کرد: این طرح که با حفظ منابع طبیعی احداث خواهد شد، سعی کنیم، خدای ناکرده بطور آگاهانه و ناآگاهانه برای آن مشکلی ایجاد نشود.

901

کد خبر: 873400

وب گردی

وب گردی