وضعیت دردناک فلسطینی های در بند اشغالگران

پنج زندانی در بند رژیم صهیونیستی که در اثر فشار زندان بیمار شده‌اند، به علت اهمال زندانبان‌ها در وضعیت خطرناکی به سر می‌برند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از الاعلام الحربی، باشگاه پی‌گیری و رصد اسیران دربند اشغالگران بعد از دیدار با محمد هشام علیان در رام الله، وضعیت سلامتی وی را «بسیار بد» و رسیدگی درمانی را «بسیار بد» توصیف کرد. علیان در سال ۲۰۱۵ با ۱۸ سال سن به سه سال زندان محکوم شد.

محمد جمال عید (۱۸ ساله) از شهر نابلس نیز نیازمند عمل جراحی فوری است، اما اداره زندان‌های اشغالگران از این کار اجتناب می‌کند. محمود جمال شرقاوی (۲۱ ساله) از همین شهر که یک جشم خود را در اثر شلیک گلوله‌های پلاستیکی از دست داده نیز در وضعیت نگران کننده‌ای قرار دارد، اما صهیونیست‌ها برای رسیدگی به وضعیت درمانی وی کاری نمی‌کنند.

محمد صلاح زندانی که در سال ۲۰۰۴ با ۱۶ سال سن به ۲۷ سال زندان محوم شده نیز دندان‌های خود را در زندان از دست داده است. فراس حسن مریش، زندانی دیگری که همراه با محمد صلاح در ۱۶ سالگی به زندان افتاد و به ۱۸ سال زندان محکوم شد، نیازمند جراحی فوری دستگاه گوارش است؛ اما به وضعیت او نیز رسیدگی نمی‌شود.

کد خبر: 873407

وب گردی

وب گردی