فیلم‌های آخرین ماه پاییز مشخص شد/اکران «قاتل اهلی» و سه فیلم دیگر

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران پنج فیلم جدید از یکم آذر خبر داد و گفت: چهار فیلم از این آثار در گروه آزاد اکران خواهند شد.

غلامرضا فرجی درباره آثاری که از چهارشنبه، یک آذر روی پرده سینماها خواهد رفت به خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گفت: فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی از چهارشنبه در گروه سینما آزادی روی پرده خواهد رفت.

این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می‌کند.

وی افزود: در گروه ماندانا نیز فیلم «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی روی پرده می رود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: چهار فیلم «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی، «اشنوگل» ساخته علی سلیمانی و هادی حاجتمند و «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به کارگردانی سیدرضا صافی نیز در گروه آزاد روی پرده می روند.

به گزارش ایسکانیوز، در خلاصه داستان «ثبت با سند برابر است» با مضمونی کمدی آمده: همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال.

مستند بلند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی روایت زندگی خواهران منصوریان ووشوکار اهل سمیرم اصفهان است که قهرمان جهان وایران شدند.

در فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک‌فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری ایفای نقش می کنند.

فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند است که در خلاصه داستان آن آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می دهد، احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است ... .

501

کد خبر: 873459

وب گردی

وب گردی