پرسپولیس صفر- پدیده صفر/ گودبای پارتی طاهری خراب شد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده خراسان در بازی پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش ایسکانیوز،شاگردان برانکو ایوانکوویچ که بعد از سه برد پیاگی امیدوار بودند با پیروزی مقابل پدیده مشهد به صدر جدول با یک بازی کمتر دست یابند، اکنون باید جنگ صدرنشینی را در جم و مقابل پارس جنوبی پشت سر بگذارند.
در دیداری که پرسپولیس علیرغم حملات پردامنه شانس بزرگی برای دستیابی به دروازه پدیده نداشت، محمد قاضی آخرین شانس خود را روی ضربه ایستگاهی برای پیروزی پدیده امتحان کرد که آن نیز حاصلی نداشت و جنگ مدعیان با تساوی خاتمه یافت.


استادیوم آزادی تماشاگر: 18هزار نفر
داور: حسین زرگر کمک داوران: تورج عیوض محمدی و بابک داوری


پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری(دقیقه 89، محمد انصاری)، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن(دقیقه 6، محسن مسلمان)، وحید امیری، گادوین منشا(دقیقه 63، سیامک نعمتی) و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

پدیده مشهد

سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا خان‌زاده، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمد مهدی خانی(دقیقه 82،محمد اسماعیل نظری)، محمدرضا خلعتبری(دقیقه 90، رضا صدری)، سینا زامهران و محمد قاضی
سرمربی: رضا مهاجری

اخطار

محمدرضا خانزاده(84) - اکبر ایمانی(90+1) از پدیده

شرح بازی

پرسپولیس علیرغم اینکه با کسب پیروزی در این بازی با توجه به نتایج دیگر دیدارها می توانست به صدر جدول دست یابد، پشت سد دفاعی پدیده مشهد گرفتار آمد تا نمایندگان مشهدی لیگ هفته دوازدهم را با دو تساوی بدون گل برابر سرخابی های پایتخت خاتمه دهند.
پرسپولیس در نیمه اول فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آورد که عملکرد موفق دروازه بان پدیده مانع از باز شدن دروازه آنها شد و در نیمه دوم اما علیرغم مالکیت توپی که داشتند در این امر ناکام ماندند و خطر بزرگی روی دروازه جلالی راد شکل نگرفت تا شاگردان رضا مهاجری در روزی که او را به دلیل محرومیت کنار نیمکت نمی دیدند به خواسته خود دست یابند.

اتفاق ویژه


در شرایطی که در تاریخ بازی های دو تیم نتایج پرگلی رقم خورده بود، آنها در هفته دوازدهم لیگ برتر یکی از کم گل ترین تقابل خود را رقم زدند تا اتفاق ویژه این بازی به این مساله اختصاص داده شود.
برانکو ایوانکوویچ که پیش از این بازی 5 بازیکن تیمش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، در این بازی هم بشار رسن را از دست داد تا نگرانی او بابت افزایش تعداد مصدومان تیمش بیش از سابق شود.

دقایق حساس

دقیقه 3: حرکت دیدنی گادوین منشا درون هجده قدم و عبور از چند مدافع پدیده در نهایت با شوت زمینی او همراه بود که توپ با برخورد به تور کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 13: حرکت عرضی محسن مسلمان و شوت پای چپ او را جلالی راد به راحتی از آن خود کرد و بازی را به سود تیمش آغاز کرد.

دقیقه 27: حرکت فوق العاده گادوین منشا و پاس عرضی او درون هجده قدم برای علی علیپور با ضربه او همراه شد که دروازه بان پدیده به خوبی آن را دفع کرد.

دقیقه 1+45: ارسال از سمت راست با حضور کمال کامیابی نیا درون هجده قدم و ضربه این بازیکن البته با اختلاف راهی بیرون شد تا جلالی راد بازی را از کنار دروازه آغاز کند.

دقیقه 61: در شرایطی که پرسپولیس علیرغم در اختیار داشتن مالکیت توپ در ایجاد موقعیت ناکام بود، در این لحظه شوت محسن مسلمان چسبیده به محوطه هجده قدم از بالای دروازه راهی اوت شد تا کمی هواداران تهییج شوند.

دقیقه 64: شوت محمد قاضی از پشت محوطه جریمه در دو مرحله توسط بیرانوند مهار شد که اعتراض هواداران به این دروازه بان با علامت هیس بیرانوند به جایگاه هواداران همراه شد.

دقیقه 73: اینبار شوت راه دور محمد انصاری به قصد باز کردن دروازه پدیده مشهد که با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه 75: شوت درون هجده قدم سیدجلال حسینی روی یک ریباند با دفع مدافع پدیده راهی کرنر شد.

دقیقه 75: ارسال کرنر محسن مسلمان را سیدجلال حسینی با ضربه سر راهی دروازه پدیده کرد که توپش با اختلاف کمی از تیرک افقی راهی اوت شد.

نکات ویژه


* برانکو در این جدال قادر به سود بردن از شجاع خلیل زاده، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهی نیست. حسین ماهینی نیز به دلیل مصدومیت از ابتدا در ترکیب قرار نگرفته است.

* در سمت مقابل نیز محسن یوسفی و امین قاسمی نژاد غایبان پدیده مشهد هستند.

* برانکو در آخرین تقابل خود برابر پدیده و رضا مهاجری با برتری 4 بر 0 به بازی خاتمه داده و آخرین حضور پدیده در استادیوم آزادی نیز با پیروزی آنها برابر استقلال همراه بوده است.

* سیدجلال حسینی کاپیتان اول پرسپولیس در این بازی است و حسین ماهینی و محسن مسلمان به عنوان دیگر کاپیتان های این تیم روی نیمکت نشسته اند.

* بازیکنان دو تیم در ابتدای بازی به دلیل درگذشت هموطنان کرمانشاهی در حادثه زلزله یک دقیقه سکوت به جا آوردند و تماشاگران نیز با شعار خود به مردم کرمانشاه این ضایعه را تسلیت گفتند.

* در جریان بازی هواداران بارها با نام بردن از علی اکبر طاهری، مدیرعامل مستعفی این باشگاه از وزارت ورزش خواستند او را به صندلی مدیریت باشگاه بازگرداند و حمایت داشته باشد.

بازنده بزرگ: گادوین منشا که چند موقعیت مسلم گل زنی را در نیمه اول از دست داد.

مرد میدان: سعید جلالی راد دروازه بان تیم فوتبال پدیده.

غایب بزرگ: معین عباسیان بازیکن پدیده مشهد.

602

کد خبر: 873680

وب گردی

وب گردی