تهرانی ها  ۵۰۰ میلیونی  به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کردند

معاون مشارکت‌های سازمان بهزیستی استان تهران از کمک ۴۰۰ میلیونی غیر نقد و ۱۰۰ میلیونی نقد شهروندان تهرانی به زلزله دگان استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، نورالدین فایقی با اشاره به اینکه تا به امروز 20 کامیون شامل مواد غذایی، پوشاک،پتو،چادر و شیرخشک و آب معدنی به مناطق زلزله زده ارسال شده است، اظهار کرد: شهروندان تهرانی طی یک هفته گذشته کمک‌های قابل توجهی را به صورت نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان داشته‌اند و کمک‌ها نیز به مناطق مورد نظر ارسال شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به ادارت بهزیستی در سطح استان، کمک‌های نقد و غیر نقد خود را به زلزله زدگان اهدا کنند و این کمک‌ها به سرعت در اختیار خانواده قرار خواهد گرفت.

فایقی بیان کرد: علاوه بر کمک‌های غیر نقد،شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق شماره حساب 90190 بانک ملت کمک‌های غیر نقد خود را نیز پرداخت کنند.

معاون مشارکتهای سازمان بهزیستی استان تهران افزود: بر اساس آخرین گزارش تهیه شده شهروندان تهرانی در طی یک هفته گذشته 400 میلیون کمک غیر نقد و 100 میلیون کمک نقدی را به زلزله دگان داشته‌اند.

وی گفت: همچنین وسایل کمک توانخبشی برای آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه فرستاده خواهد شد.

701

کد خبر: 873734

وب گردی

وب گردی