برقراری ۳۱۵ تماس با مرکز ۱۲۵ همدان و انجام ۱۲ عملیات

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۵ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۲ تماس منجر به عملیات شده است.

به گزارش ایسکانیوز،محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شرکت در ۵ عملیات اطفا حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۱۵ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۲ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۰۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۱۹۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات های انجام شده در این مدت ۵ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق منزل در بلوار مدنی و حصار حاج شمسعلی، حریق خودرو در بلوار ارم، حریق باغ در جاده چشین و حریق ایزوگام در میدان باباطاهر بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان افزود: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۴ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در چرمسازی، شهرک مدرس، شهید زمانی و شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در منزل در جوادیه، نجات حیوانات در خیابان مهدیه و عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در شهرک مدنی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی افزود: تعداد ۹ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

902/900

کد خبر: 873862

وب گردی

وب گردی