کشف ۲۹ قبضه سلاح شکاری قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۹ قبضه سلاح شکاری قاچاق در محور اصفهان – شهرکرد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار غلامعباس غلامزاده پیش از ظهر امروز سه شنبه 30 آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود سلاح غیرمجاز به استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در محور اصفهان – شهرکرد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تاکسی سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ماموران در بازرسی صورت گرفته از داخل خودرو 29 قبضه اسلحه شکاری که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و یک نفر نیز دستگیرکردند.

غلامزاده خاطرنشان کرد: راننده و خودروی توقیفی به همراه سلاح‌های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از دستگیری 10 سارق با 12 فقره سرقت در استان خبر داد و گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان طی24 ساعت گذشته 10 سارق را با 12 فقره سرقت، دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام، موتورسیکلت و خودرو رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

غلام‌زاده ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 10 سارق را دستگیر کنند.

901

کد خبر: 874065

وب گردی

وب گردی