انهدام باند بزرگ مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند بزرگ موادمخدر، دستگیری پنج قاچاقچی و کشف دو تن و ۶۳۵ کیلو موادمخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد قنبری گفت: یگان‌های عملیاتی انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتیپلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودرو‌های کوهستانی در محور‌های فرعی شهرستان ایرانشهر با خبر شدند.


وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، عصر روز گذشته ماموران محل تردد خودرو‌های متعلق به این باند را به همراه محل دپو مواد مخدر شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند.


سردار قنبری اظهار داشت: در این درگیری، تکاوران پلیس موفق شدند دو تن و ۴۶۷ کیلوگرم تریاک، ۲۸ کیلوگرم مرفین، ۱۴۰ کیلوگرم حشیش و یک قبضه اسلحه کلاش کشف کنند.


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا و دستگیری پنج قاچاقچی در این عملیات گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و به شهروندان توصیه می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

902/900

کد خبر: 874092

وب گردی

وب گردی