بررسی نحوه محاکمه گروه‌های نوظهور و فرقه ضاله با حضور مسئولان وزارت اطلاعات

سخنگوی کمیسیون حقوقی از حضور مسئولان وزارت اطلاعات در این نشست برای بررسی نقایص قانونی در برخورد با فرقه‌های نوظهور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون متبوع خود گفت: دو ماده از طرح اصلاح قانون چک در این نشست بررسی و تصویب شد.

وی افزود: براساس اصلاحیه صورت گرفته در ماده یک قانون چک، قوانین و مقررات مربوط به چک اعم از چک مسافرتی و غیره در مورد چک‌های الکترونیکی نیز لازم‌الرعایه است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: همچنین براساس اصلاح صورت گرفته در مورد ماده 6 قانون چک بانک‌ها مکلف شدند برای ارائه دسته چک برای مشتریان خود صرفاً از طریق سامانه صدور یکپارچه چک نزد بانک مرکزی اقدام کنند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی تصریح کرد: این طرح دارای شش ماده بوده و نهایتا بررسی آن طی دو جلسه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه همچنین با اشاره به حضور مسئولان وزارت اطلاعات در نشست امروز صبح این کمیسیون هم گفت: مسئولان وزارت اطلاعات درباره فرقه‌ها و گروه‌های ضاله و نوظهور گزارش‌هایی را ارائه کردند و اعلام شد که در بحث برخورد با آنها نقایص و کمبودهای قانونی وجود دارد که باید در آینده در قالب طرح یا لایحه این مشکل حل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 874128

وب گردی

وب گردی