نماهنگ نقش بر زمین آماده نمایش شد/پخش بزودی از تلویزیون

نماهنگ «نقش بر زمین»، که روایتی از خلاقیت یکی از هنرمندان سبزواری در محکومیت سخنان گستاخانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است، به تهیه کنندگی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب (راه) سبزوار تولید و آماده پخش شده است.

به گزارش ایسکانیوز، این اثر روایتی از کار مجتبی مومن، یکی از نقاشان سبزواری است که در دوران جنگ تحمیلی فعالیت‌های بسیاری در جبهه‌های نبرد دفاع مقدس انجام داده و این روزها با شنیدن خبر توهین و تحریم‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران تصمیم می‌گیرد اقدامی جهت محکومیت این حرکت انجام دهد.

این نقاش سبزواری تصمیم می گیرد عملیات نقاشی ترامپ را در مساحتی بیش از ۵۰ مترمربع در کنار جایگاه نمازجمعه سبزوار با نقش پوتین‌های مردم به انجام رساند و فرزند او نیز جهت مشارکت، مردم و دوستانش را با خود همراه می‌کند.

این اثر که در مدت زمان 20 دقیقه توسط امید استیری کارگردانی شده و از قطعه «گله از گرگ» حامد زمانی در آن استفاده شده قرار است به زودی از شبکه های محل خراسان رضوی پخش شود.

از دیگر عوامل این نماهنگ عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علی تیموریان، بازیگران: مسعود بینقی، مهدی اکرامی و مهدی نژاد با هنرمندی استاد مجتبی مؤمن، مدیر تولید: جواد اسماعیل زاده، عکس و پوستر: محمد گنجی، پشت صحنه: علی کارگر

503

کد خبر: 874139

وب گردی

وب گردی