چرایی افت فاحش مسعود شجاعی از نظر سایت یونانی

یک سایت یونانی بازی‌های ضعیف مسعود شجاعی در لیگ یونان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گاتزتای یونان، مسعود شجاعی بعد از حاشیه‌های اخیری که داشته است، نتوانسته بازی‌های خوب خود را در پانیونیوس تکرار کند. او در دیدار برابر ژانتی در دیدار این هفته تیمش در نیمه دوم تعویض شد.

گاتزتا درباره بازی‌های ضعیف شجاعی نوشت: مسعود شجاعی به خاطر اتفاقات پیش آمده بسیار ناراحت و عصبی است. او بازیکن ثابت تیم ملی ایران بود و امیدوار بود بتواند در جام جهانی برای ایران به میدان برود ولی بعد از بازی برابر نماینده رژیم صهیونیستی او جایگاهش را در تیم ملی ایران از دست داد. او بعد از این اتفاقات افت کرده است و بازی‌های عصبی به نمایش می‌گذارد و همین باعث می‌شود کارت‌های زرد زیادی از داور بگیرد. او در بازی برابر ژانتی هم به همین دلیل تعویض شد که از زمین اخراج نشود. دیگر آن آرامشی که در بازی مسعود شجاعی بود را نمی‌بینیم و او همیشه می‌خواهد با توپ کارهای اضافه بکند. از ۴۹ خطای پانیونیوس در ۳ بازی گذشته، ۱۰ خطا را به تنهایی شجاعی مرتکب شده است و این نشان دهنده شرایط ناآرام این ملی پوش ایرانی است. هم‌چنین ۲۱ اشتباه نیز در این بازی‌ها از شجاعی سر زده است که نشان از نبود تمرکز در او است.

در ادامه این گزارش آمده است: شجاعی در تابستان ۳۳ ساله می‌شود و اگر می‌توانست در جام جهانی بازی کند، می‌توانست به تیم دیگری برود ولی با این شرایط معلوم نیست او برای فصل بعد چه سرنوشتی دارد.

به نظر می‌رسد بعد از دیدار برابر نماینده رژیم صهیونیستی، هم شجاعی و هم پانیونیوس بازندگان این ماجرا بودند.

602

کد خبر: 874176

وب گردی

وب گردی