8 کشته طی حملات خمپاره ای تروریست ها به دمشق

بر اثر حملات خمپاره ای تروریست ها به شهر دمشق و حومه آن دست کم هشت غیر نظامی از جمله دو بازیکن تیم ملی جودوی سوریه شهید شدند .

به گزارش ایسکانیوز، یک منبع در ستاد فرماندهی پلیس استان دمشق اعلام کرد: تروریست ها با شلیک چند خمپاره به مناطق مسکونی دمشق و حومه آن بار دیگر توافق منطقه کاهش تنش در غوطه شرقی را نقض کردند .
این منبع تاکید کرد: یکی از گلوله های خمپاره به خانه ای در مرکز دمشق اصابت کرد و به شهادت یک غیر نظامی منجر شد.
پلیس نیز افزود :میدان عرنوس دمشق نیز هدف حمله خمپاره ای تروریست ها قرار گرفت. این حمله تلفاتی نداشت اما خسارتهایی به اهالی این منطقه وارد کرد.
تروریست ها همچنین با شلیک خمپاره به منطقه المجتهد دمشق یک غیر نظامی را شهید و سه تن دیگر را زخمی کردند.
منبع پلیس تاکید کرد: محله های باب توما ، القصاع، الدویلعه و الربلطائی هم هدف حملات خمپاره ای تروریست ها قرار گرفتند و خسارات هایی به این مناطق وارد شد.
سه غیر نظامی بر اثر اصابت خمپاره به منطقه باب التوما شهید و 14 تن دیگر زخمی شدند.
ستاد فرماندهی پلیس دمشق تاکید کرد: شهر جرمانا در استان ریف دمشق نیز هدف حملات خمپاره ای تروریست ها قرار گرفت.
یکی از خمپاره ها به خانه ای در جرمانا اصابت کرد و یک کودک شهید شد.
خبرنگار سانا اعلام کرد: پس از حملات خمپاره ای تروریست ها به دمشق و حومه آن، یگان های ارتش سوریه مواضع تروریست ها و محل شلیک خمپاره ها در منطقه غوطه شرقی را هدف قراردادند و تعدادی از سکوهای شلیک خمپاره ها را منهدم و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد کردند.
سالن ورزشی الفیحاء در حومه دمشق نیز روز دوشنبه هدف حملات خمپاره ای تروریست ها قرار گرفت و دو بازیکن تیم ملی جودو سوریه شهید و 15 تن دیگر زخمی شدند.

کد خبر: 874184

وب گردی

وب گردی