بسیج با حرکت توام با بصیرت به مقابله با هجمه های همه جانبه دشمن بپردازد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان و جمعی از اعضا و مسئولان بسیج دانشجویی واحد نجف آباد دیدار و زمینه‌های همکاری متقابل بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از نجف آباد، مهران مجلسی، رئیس واحد نجف آباد در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: «حفظ و صیانت از سنگرهای اعتقادی نظام، رسالت اصلی و وظیفه سنگین بسیج پس از جنگ تحمیلی است. بسیج باید با حرکت توام با بصیرت به مقابله با هجمه های همه جابنه دشمن بپردازد.»

وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره فعالیت‌های این تشکل گفت: « فعالیت بسیج در دانشگاه باید در زمینه های علمی و فرهنگی نیز چشمگیر و راهبردی باشد.»

مجلسی با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های بالای دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد خاطرنشان کرد: «تمام ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت بسیج دانشجویی است. بسیج می تواند با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی، طرح های مناسب را تهیه و برای اجرای آن از ظرفیت های بالای این دانشگاه استفاده کند. امروز فضای خوبی برای بسیج دانشجویی مهیا شده و باید از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده شود.»

حجت الاسلام سید روح الله ساجدی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان هم گفت: «دانشجویان و جوانان باید با تعمق و تفکر در بروز و ظهور انقلاب اسلامی و آرمان های والای انقلاب به درک و شناخت همه جانبه از این پدیده الهی دست پیدا کرده و در حفظ و صیانت از آن کوشا باشند.»

ساجدی افزود: «بسیج دانشجویی باید در کنار جوانان باشد و با حسن رفتار و عملکردی علمی و فرهنگی، دانشجویان را به شناخت ارزش ها و باورهای دینی و انقلابی سوق دهد.»

کد خبر: 874196

وب گردی

وب گردی