تفاهم‌نامه همکاری موسسه فرهنگی میرداماد با دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول

در راستای اهداف سند چشم انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی، تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین موسسه فرهنگی میرداماد گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول امضا شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با هیات همراه، با حضور در موسسه فرهنگی میرداماد و بازدید از بخش های مختلف کاری این موسسه از جمله مخزن، کتابخانه، نسخ خطی و سنگی و مرکز اسناد، تفاهم‌نامه همکاری با این موسسه را امضا کرد.

برگزاری سمینارها، کارگاه ها، نشست های علمی، انجام تالیفات و ترجمه متون، همکاری و همفکری در راستای تقویت توانمندی امکانات، ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک، اخذ اعتبارات مشترک در کمیته ­های استانی از قبیل پژوهش و فناوری و امکان استفاده از کتابخانه برای محققین طرفین در زمینه های تحقیقاتی و کارآموزی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه که در 15 ماده و با هدف استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی و فناوری برای همکاری و استمرار ارتباط بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و موسسه فرهنگی میرداماد به منظور بر طرف کردن نیازهای متقابل است برای مدت دو سال منعقد شده است.

کتابخانه میرداماد که یکی از بزرگترین کتابخانه در استان و شمال کشور است، آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری در زمینه ها مطالعه و پژوهش با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول اعلام کرد.

کد خبر: 874222

وب گردی

وب گردی