آتش سوزی کارگاه مبل و صندلی در جاده ساوه/ حادثه تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک کارگاه مبل و صندلی در جاده ساوه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز دربار جزئیات این حادثه گفت: یک کارگاه تولید مبل و صندلی در جاده ساوه خیابان گلدسته ظهر امروز دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 14:38 به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و به دنبال آن 2 ایستگاه آتش نشانی به خمراه تجهیزات ایمنی لازم و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل آتش سوزی یک مجتمع کارگاهی بود که چندین سوله و کارگاه در مجاورت یکدیگر فعالیت می کردند که یکی از این سوله ها به وسعت 700 متر که دارای سقف کاذب و شیروانی بود و داخل آن نیز مقدار زیادی وسایل تولید شده مثل میز صندلی چوبی و فلزی وجود داشت، دچار آتش سوزی شده بود.

وی اضافه کرد: دقیقا در مجاورت این سوله یک انباری با وسعت 700 متر که با سقف شیروانی و نامناسب پوشیده شده بود و در داخل آن نیز لوازم تولید شده وجود داشت که آتش به آن بخش نیز سرایت کرده و کاملا شعله ور بود.

ملکی گفت: آتش به سرعت در حال گسترش به سوله ها و سایر انبار ها بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کرده و به سرعت آن را کنترل کردند سقف هر دو سوله در اثرحرارت تخریب شده و در بخشهایی نیز دفرمه شده بود آتش نشانان موفق شدند با عملیات به موقع خود از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم اما خسارات مالی این حادثه تقریبا زیاد برآورد می شد در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده نیروهای ما مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر نیز محل حادثه به کارشناسان تحویل داده خواهد شد.

701

کد خبر: 874257

وب گردی

وب گردی