جدیت مأموران آگاهی در بحث پیشگیری از وقوع سرقت/خروج اسباب منزل فقط با مجوز کلانتری های مناطق زلزله زده

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه مأموران آگاهی بحث پیشگیری از وقوع سرقت را از بدو وقوع زلزله به شدت دنبال می کنند، گفت: خروج اثاثیه منزل صرفا با مجوز کلانتری های مناطق زلزله زده امکان پذیر است.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ " محمدرضا امیری" گفت: از بدو وقوع زلزله تیم های آگاهی ضمن کمک های مردمی و همکاری با سایر گروه های امدادی و انتظامی بحث پیشگیری از وقوع سرقت ها را با جدیت دنبال کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه اقدام به موقع ماموران انتظامی در کنار گروه های امدادی سبب شد تا از وقوع هرگونه حادثه حادی پیشگیری شود.

وی تأکید کرد: بخشی از مردم روستاهای منطقه زلزله زده استان ادعا داشتند کمک های کمتری به دست آنهامی رسد، آنان سعی می کردند تا کمک ها را خارج از مبادی رسمی هلال احمر و کمک های مردمی دریافت کنند که در این رابطه بحث هایی نیز در فضای مجازی مطرح شد البته به هیچ وجه این بحث ها صحت ندارد.

امیری عنوان کرد: خروج اثاثیه منزل صرفا با مجوز کلانتری های محل امکان پذیر است و از خروج اثاثیه و کمک های مردمی از منطقه زلزله زده بدون مجوز ممانعت می شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته با اجرای طرح مقابله با سرقت مأموران پلیس آگاهی موفق شدند20 سارق را که قصد سرقت و یا خروج کمک های مردمی از شهرستان های زلزله زده داشتند را دستگیر کنند اقلام مکشوفه نیز تحویل ستادهای هلال احمر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: توصیه می کنیم مردم خیر جهت امدادرسانی کمک های غیر نقدی خود را به نزدیک ترین ستاد هلال احمر تحویل دهند .

امیری تأکید کرد: در حوزه فقدان و ربایش افراد که معمولا در این حوادث احتمالش هم است بحمدالله تاکنون هیچ گونه موردی گزارش نشده و امنیت کامل برقرار است.
پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 874262

وب گردی

وب گردی