رضایی، اولین سرداور بین المللی تنیس روی میز ایران/ پذیرش بانوی ایرانی با عالیترین امتیاز

سیمین رضایی اولین داور بلوبج داوری تنیس روی میز ایران، توانست مدرک سرداوری بین المللی را کسب کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، سیمین رضایی بانوی توانمند عرصه‌های بین المللی و دارای اولین مدرک بلوبج داوری که در سال های اخیر قضاوت های موفقی را در بالاترین سطوح میادین بین المللی به نمایندگی از کشورمان به انجام رسانده ، موفق شد با تلاش و کوشش مثال زدنی و حمایت فدراسیون، از تاریخ ٢٥ تا ٢٨ آبان ماه با حضور دوره سرداوری که در کشور اسلواکى برگزار گردید ، گواهینامه ارزشمند سرداوری بین المللی را اخذ کند.
در این دوره ۱۰ شرکت کننده از کشورهاى جمهوری چک ، کرواسى ، پاراگوئه ، اتریش، اسلواکى ، ایران ، کره جنوبی ، فنلاند و آمریکا حاضر بوده‌اند.
این دوره تحت نظر کمیته داوران و سرداوران فدراسیون جهانى و با تدریس جو فیشر از أمریکا و مایکل زوایپ از آلمان با کیفیت بسیار خوب و طرح مباحث کاملا تخصصی برگزار شد.
این دوره شامل امتحان عملى ، کار گروهى، مصاحبه شفاهى بوده و در طی برگزاری دوره نیز آزمون های مختلف کتبی برگزار گردیده است .
پیش از این سیمین رضایی در دوره ARE (امتحان پیشرفته قوانین و مقررات) که پیش نیاز حضور در دوره سرداوری بین المللی بوده در کشور اتریش حاضر و این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته بود.
مقرر گردیده قبول شدگان این دوره ، از سال ٢٠١٨ ابتدا به عنوان کمک سرداور بین المللی در میادین مختلف به کار گرفته شوند.
سیمین رضایی در این دوره با عالیترین امتیاز این افتخار را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

602

کد خبر: 874281

وب گردی

وب گردی