بویری به نیمه‌نهایی رسید/ شکست بلفکه، فلاح و حسینی مقابل حریفان

نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در چهار وزن اول رقابت‌های قهرمانی جهان جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از امروز (سه شنبه) در شهر بیدگوشچ لهستان آغاز شده است که پیام بویری نماینده کشورمان در وزن 75 مقابل حریفانش به پیروزی دست یافت. فرشاد بلفکه در 71، مهدی فلاح در 85 و امیرحسین حسینی در 98 کیلوگرم هم با شکست مقابل رقیبان برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفانشان در فینال باشند.

نتایج نمایندگان کشورمان در چهار وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

دروزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر از سد کراسمیر کروموف از بلغارستان گذشت. وی در دور سوم با نتیجه 7 بر صفر مغلوب دانیل کاتاراگا، دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان در سال 2016، نفر پنجم 2017 بزرگسالان جهان و و قهرمان زیر 23 اروپا، از مولداوی شد و شانس حضور در نیمه‌نهایی را از دست داد. بلفکه برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس کسب مدال برنز را با مبارزه در گروه بازنده‌ها داشته باشد. در این وزن 22 نفر حضور دارند.

در وزن 75 کیلوگرم که 25 نفر به روی باسکول رفته‌اند پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ایوان نیلیپیوک از لهستان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل راجبک بیسلطانوف دانمارک به پیروزی رسید و گام به مرحله نیمه‌نهایی گذاشت.

در وزن 85 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر دیمیتریوف از بلغارستان را مغلوب کرد، اما در دور بعد مقابل اسلام عباس‌اف، دارنده مدال طلای جوانان جهان و نفر پنجم بزرگسالان جهان از آذربایجان، با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد تا برای ادامه کار در گروه بازنده‌ها منتظر حضور رقیبش در دیدار فینال باشد. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 98 کیلوگرم که 23 نفر وزن کشی کرده‌اند امیرحسین حسینی در دور نخست مقابل دیاز راموس از کوبا با نتیجه 2 بر 2 به پیروزی رسید، اما در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه 12 بر 2 مغلوب رافال کراجفسکی از لهستان شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا شانس حضور برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

602

کد خبر: 874286

وب گردی

وب گردی