اقدامات عربستان در منطقه شکست خورده است

معاون دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد: همه می‌دانند گزینه‌های عربستان در منطقه شکست خورده اما نمی‌تواند این خسارت‌ها را در لبنان جبران کند.

به گزارش ایسکانیوز، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد : کشورهای مختلف منطقه از جمله یمن، عراق، سوریه، بحرین و غیر در بحران هستند و اگر به پشت پرده این بحران‌ها نگاه کنیم عربستان را به همراه آمریکا و اسرائیل خواهیم یافت.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»،شیخ نعیم قاسم افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، عربستان علیه آن (انقلاب ایران) توطئه کرد. پس از گذشت کمتر از یک سال ، صدام حسین جنگ 8 ساله علیه ایران را با حمایت کامل عربستان آغاز کرد تا نظامی که مردم ایران انتخاب کرده بودند، براندازد.

وی ادامه داد: حالا عربستان می‌خواهد لبنان واحد و باثبات را به تنش بکشاند زیرا به اوامرش تن نمی دهد اما با حکمت و دوراندیشی «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان و همراهی طیف‌های مختلف با او، پروژه خصمانه عربستان علیه لبنان شکست خورد.

شیخ قاسم تأکید کرد همه می دانند که گزینه‌های عربستان در منطقه شکست خورده اما نمی تواند این خسارت‌ها را در لبنان جبران کند؛ لبنان در مقابل سخت‌ترین بحران‌های منطقه ایستاده، در مقابل اسرائیل مقاومت و سرزمینش را آغاز کرده و قدرت بازدارندگی واقعی را تشکیل داده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله گفت: تأکید می‌کنیم که دیکته‌های عربستان «مردود» است و حزب الله ، چراغ مقاومت در لبنان برای ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل و بخش لاینفک معادله قدرت در لبنان است.

کد خبر: 874330

وب گردی

وب گردی