عرضه حدود ۳۰ میلیون لیتر فرآورده بنزین در غرب کشور

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از ۲۲ آبان تا پایان دیروز (۲۹ آبان) حدود ۳۰ میلیون لیتر فرآورده بنزین، نفت سفید و نفت گاز در استان کرمانشاه و شهرهای زلزله زده توزیع کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت نفت، فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در گزارشی از هشت روز فعالیت این شرکت در مناطق غرب کشور برای سوخت رسانی به زلزله‌زدگان گفت: در بازه زمانی یاد شده (۲۱ آبان‌ماه تا ۲۹ آبان‌ماه) ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر فرآورده در این مناطق توزیع شده که حدود ۱۳ میلیون لیتر آن بنزین بوده است.

او افزود: در دوره مورد بررسی پنج میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۱۱,۵ میلیون لیتر نفت گاز در مناطق موردنظر عرضه شده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که افزون بر این ۵۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی نیز برای بالگرد و هواپیماهای باری و مسافری به این منطقه ارسال شده است، اظهار کرد: ۶ هزار کپسول پیک نیک پر شده تحویل مردم شده و همچنین ۴۵۰۰ ظرف سه لیتری نفت سفید از منطقه اصفهان به این مناطق ارسال شده که حدود سه هزار عدد آن توزیع شده است.

کاهی همچنین از فعالیت شبانه روزی کاروان توزیع سوخت سیار در شهرهای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: کاروان‌های سیار پنج شبانه روز است که بی وقفه در حال توزیع محله به محله نفت سفید هستند.

او به وجود ۲ تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی اشاره کرد و گفت: در این دو مرکز پیک نیک شهروندان به صورت رایگان شارژ می‌شود.

وجود تیم‌های بازرسی و اعزام آنان به مجاری عرضه برای اطمینان از روند صحیح عرضه سوخت به مردم، تشکیل کارگروه بحران از همان ساعت اولیه بروز زلزله، آماده‌باش تیم های فنی عملیاتی و اچ اس یی و ... از دیگر فعالیت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در هشت روز اخیر بوده است.

به گفته او، ۱۰جایگاه در اثر زلزله آسیب‌های جزئی یا جدی دیده بودند که با تلاش همکاران شرکت از همان ساعات اولیه عرضه سوخت در آنها ازسرگرفته شد.

۴۰۲

کد خبر: 874331

وب گردی

وب گردی