رشد 10 درصدی حجم انتقال گاز در منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران

میزان حجم گاز منتقل شده منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران در شهریورماه سال جاری نسبت به مردادماه، میانگین 10 درصد رشد نشان می دهد و به بیش از 11 میلیارد مترمکعب رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ولی اله فرخی، مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: همچنین بر اساس گزارش تامین گاز کشور در شهریور ماه امسال، سهم منطقه پنج عملیات انتقال گاز در توان مصرفی توربوکمپرسورهای تقویت فشار گاز کشور به بیش از 44 درصد رسید.

او تصریح کرد: در این گزارش، منطقه پنج عملیات انتقال گاز بالاترین میزان به کارگیری تاسیسات در کل کشور را نیز در شهریورماه داشته است.
فرخی با اشاره به مفهوم این آمار، تصریح کرد: در واقع در شهریورماه سال جاری، قریب به دوسوم توربوکمپرسورهای تقویت فشار گاز در منطقه پنج عملیات انتقال گاز فعال بوده و این درحالی است که عمده تعمیرات اساسی و بازرسی فنی ایستگاه ها و خطوط لوله نیز در فصل گرم سال صورت می پذیرد.

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران در ادامه افزود: این مهم با احتساب سهم بیش از 70 درصدی منطقه پنج در انتقال گاز خود گویای تلاش های وافری است که همکاران خدوم منطقه در فصول سرد و گرم سال متحمل می‌شوند.

او در پایان از کارکنان این منطقه به جهت تلاش علمی و عملی در بهبود شاخص های عملکرد موفق سازمان، تشکر و تقدیر به عمل آورد.

402

کد خبر: 874483

وب گردی

وب گردی