انتقال مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه به مجموعه امام علی (ع)

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به ساختمان جدید مجموعه فرهنگی امام علی (ع) در جنب مسجد دانشگاه منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه، با توجه به سیاست های دانشگاه علامه در خصوص ارائه خدمات درمانی و کلینیکی مناسب و با کیفیت به دانشجویان و کارکنان دانشگاه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به ساختمان جدید در مجموعه امام علی (ع) منتقل گردید. این مرکز از سال ۱۳۹۲ با هدف ارائه خدمات درمانی و کلینیکی در محل ساختمان شهید بهشتی راه اندازی شد که با توجه به توسعه و افزایش ارائه خدمات پزشکی و حجم بالای مراجعه به منظور بهره مندی از خدمات بخش های مختلف آن و نیز محدودیت های مکانی آن، احداث ساختمان مجزا و مجهزی به نام درمانگاه دانشگاه علامه طباطبائی در هیات رئیسه دانشگاه مصوب گردید.

با آماده شدن این ساختمان و تجهیز آن، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه در تاریخ ۱۷ آبان ماه سال جاری به این مجموعه منتقل شد. در این درمانگاه بخش­های مختلفی دندانپزشکی، بینایی سنجی، مراقبت آقایان، مراقبت خانم ها، کارشناسان بهداشت، کارشناس مامایی در فضاهای مجزا به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می پردازند. در این مرکز علاوه بر حضور پزشک معتمد دانشگاه و حضور پزشک عمومی به صورت تمام وقت، پزشک متخصص داخلی نیز برای پاسخگویی به نیاز مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است ساختمان جدید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه در جنب مسجد امام علی (ع) قرار دارد و برنامه ی زمانبندی شده خدمان پزشکی این مرکز به این شرح است:

کد خبر: 874511

وب گردی

وب گردی